Say hello to our new logo!

10/08/2022

Vandaag lanceren we ons nieuwe logo en huisstijl. Hoewel we van ons gekende blauwe logo hielden, kozen we er toch voor te vernieuwen. Hieronder leggen we uit waarom we voor deze nieuwe look kozen.

Zeker vandaag de dag zijn veranderingen onvermijdelijk, maar veranderen om te veranderen mag nooit een doel op zich zijn. Wel een goede reden om een logo te wijzigen is omdat het logo niet meer doet wat het moet doen: het juiste verhaal vertellen.

Borifa begon in 1952 met het produceren en verkopen van rivetten, voornamelijk voor scheepsbouw. Gaandeweg evolueerden we in een specialist van alles wat met schroefdraadartikelen te maken heeft. Nog wat later kwamen daar enkele aanverwante productgroepen bij. Dit geeft het vorige logo mooi weer. Een prominente blauwe kleur die vertrouwen uitstraalt, met icoontjes die duidelijk weergeven welke artikelen we verkopen.

Vandaag willen we nog een stap verder gaan, we willen luisteren naar jouw uitdagingen met betrekking tot bevestigingsmaterialen en kleine onderdelen. In combinatie met ons breed en diep gamma bieden we nu verschillende oplossingen aan die jou in staat stellen efficiënter te werken met kleine onderdelen. We bieden jou met andere woorden meer tijd en peace of mind. Of anders gezegd: Fasteners as a service!

Ben jij klaar om echt kosten te besparen?